کرم پودر گریم وی کیو وی VQV Super Stay 24H

VQV super stay 24h velvet touch

  • سری جدید
  • دارای ماندگاری 24 ساعته
  • دارای بافتی نرم و سبک
  • حاوی کلاژن
  • پوشش دهی بالا
  • مرطوب کننده پوست
  • ساخت کره
شناسه محصول: نامعلوم دسته: , ,

۱۹۵,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط

10%-
جدید
۱۰%- قیمت اصلی ۲۲۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۹۸,۰۰۰ تومان است.
9%-
۹%- قیمت اصلی ۲۴۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۱۸,۰۰۰ تومان است.
8%-
۸%- قیمت اصلی ۲۳۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۱۲,۰۰۰ تومان است.
11%-
۱۱%- قیمت اصلی ۱۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۰,۰۰۰ تومان است.
12%-
جدید
۱۲%- قیمت اصلی ۱۴۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۳۰,۰۰۰ تومان است.
16%-
۱۶%- قیمت اصلی ۳۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹۸,۰۰۰ تومان است.
19%-
۱۹%- قیمت اصلی ۲۲۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۷۸,۰۰۰ تومان است.
12%-
۱۲%- قیمت اصلی ۳۹۷,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۴۹,۰۰۰ تومان است.
توضیحات

مشخصات و خرید کرم پودر گریم 24 ساعته VQV

بدون شک وجود لکه های پوستی و آکنه های روی صورت، برای هر فردی می تواند آزاردهنده باشد.یکی راه مطمئن و بدون دردسر برای پوشاندن و البته ترمیم آن به مرور زمان، استفاده از کرم پودر گریم VQV است. این محصول دارای خواص درمانی بوده و علاوه بر زیباسازی پوست به ترمیم و تقویت آن هم کمک می کند.

کرم پودر گریم وی کیو وی دارای پوشش دهی فوق العاده بالا می باشد. و دارای بافتی نرم و سبک می باشد و جلوه ای مخملی بر روی پوست ایجاد می کند. و دارای ماندگاری 24 ساعته می باشد. و پوششی صاف و یکدست بر روی پوست ایجاد می کند. بنابراین بهترین کرم پودر گریم می باشد. زیرا یکی از ویژگی های خیلی مهم این کرم پودر این است که حاوی کلاژن می باشد.

مشخصات کرم پودر گریم وی کیو وی

کرم پودر 24 ساعته VQV دارای خاصیت مرطوب کنندگی است و پوست صورت را خشک نمی کند و از این رو کرم پودر بهتر بر روی پوست می نشیند و به اصطلاح بر روی پوست نمی ماسد. کرم پودر گریم وی کیو وی ساخت کشور کره می باشد. و بهترین کرم پودر برای پوست خشک می باشد. کرم پودر های زیادی در بازار موجود است بنابراین باید ابتدا نوع پوست خود را بدانید و با توجه به نوع پوستتان کرم پودر مخصوص به خود را انتخاب کنید.

قیمت کرم پودر گریم وی کیو وی

ویژگی های کرم پودر مخملی وی کیو وی

  • حاوی کلاژن
  • مرطوب کننده پوست
  • پوشش دهی بالا
  • ماندگاری 24 ساعته
  • بافتی نرم و مخملی

خرید کرم پودر وی کیو وی

خواص کلاژن برای پوست صورت

کلاژن یکی از پروتئین های مهم در پوست می باشد که خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد؛ و باعث افزایش رطوبت پوست می شود و از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می کند. زیرا همانطور که می دانید با افزایش سن میزان تولید کلاژن در پوست کمتر می شود؛ به همین دلیل پوست خشک شده و میزان رطوبت در پوست کم می شود، و در نتیجه باعث ایجاد چین و چروک در پوست می شود. به همین خاطر این کرم پودر سازگاری بالایی با انواع پوست دارد و به خاطر رنگ طبیعی خود یکی از بهترین مارک کرم پودر های موجود در بازار لوازم آرایشی می باشد.

بهترین کرم پودر 24 ساعته

به هنگام خرید کرم پودر گریم به چه نکاتی دقت کنیم؟

زمانی آرایش جذاب و دلنشین می شود که شما از کرم پودر گریم عالی و مطمئن استفاده کنید. انتخاب بهترین کرم پودر گریم دغدغه بسیاری از خانم ها بوده که نیاز به دانستن چند نکته کوتاه دارد.

اولین نکته به فرمولاسیون مناسب به کار رفته در کرم پودر ارتباط دارد. شما بایستی نوع پوست خود را تشخیص دهید و سپس براساس فرمولاسیونی که در کرم پودر گریم VQV به کار رفته، نوع مناسب و سازگار با پوست خود را انتخاب کنید.

نکته دوم به دوام و ماندگاری گرم پودر برمی گردد. اگر شما کرم پودر گریم را برای مهمانی و مجالس می خواهید بهتر است کرم پودری با ماندگاری بالا استفاده کنید که هر ساعت نیاز به تجدید نداشته باشید. کرم پودر گریم وی کیو وی با ماندگاری 24 ساعته بهترین گزینه برای اولین انتخاب شما خواهد بود.

تطابق رنگ پوست با تناژ رنگ کرم پودر رابطه تنگاتنگی دارد. کرم پودر زمانی عالی است که مطابق و متناسب با رنگ پوست شما باشد. برای این کار بهتر است در ابتدا رنگ پوست خود را تشخیص دهید. مچ دست خود را زیر نور سفید بگیرید و به رنگ رگ ها دقت کنید. چنانچه رگ دست شما آبی بود، پوست سرد و با ته رنگ صورتی دارید. پس کرم پودری با همین تناژ رنگ خریداری کنید.

جذب بالای کرم پودر در انتخاب و خرید شما بسیار اهمیت دارد. اگر کرم پودر گریم VQV را استفاده کرده باشید، متوجه شده اید که پس از پوشاندن صورت با کرم پودر، جای انگشتان شما بر روی صورت تان باقی نخواهد ماند. این محصول با جذب بالا، صورت شما کاملا طبیعی و یکنواخت نشان می دهد.

 

توضیحات تکمیلی
برند

کشور سازنده

کره

شماره

رنگ طبیعی پوست

ترکیب رنگ

رنگ روشن(شماره 1), رنگ پوست(شماره 2), رنگ تیره(شماره 3)

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم پودر گریم وی کیو وی VQV Super Stay 24H”