پالت کانسیلر و کانتور گلازی امریکا 10 رنگ- GLAZZI

GLAZZI Ultimate HD Cream Contouring Palette

  • بافتی نرم و سبک
  • دارای کانسیلر و کانتور
  • کاور قوی جوش و لک
  • جوان‌تر نشان دادن چهره هنگام آرایش
  • پنهان سازی نقاط تیره پوست هنگام آرایش
  • پوشاندن نواقص و معایب پوست
  • ۱۰ رنگ کاربردی و فوق العاده
  • بدون ایجاد چربی روی صورت
  • ساخت آمریکا

۶%- ۱۷۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط

توضیحات

مشخصات و خرید پالت کانسیلر و گلازی 10 رنگ GLAZZI:

هر کاری نیاز به مهارت و خلاقیت دارد. هنر آرایش هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر به دنبال آرایشی حرفه ای و بی عیب و نقص هستید بایستی لوازم آرایشی را به درستی انتخاب و آن را استفاده کنید. پالت کانسیلر و کانتور گلازی یکی از این لوازم است که باید نحوه صحیح استفاده از آن را بدانید. برخلاف تصور مردم که فکر می کنند تفاوتی میان کانتور و کانسیلر وجود ندارد، باید گفت که شاید هر دو برای زاویه سازی صورت به کار می رود اما تفاوت هایی هم باهم دارند. برای همین پالت کانسیلر و کانتور  گلازی باهم تولید و عرضه می شود.

همانطور که می دانید پالت کانسیلر گلازی یکی از بهترین مارک کانسیلر خارجی موجود در بازار می باشد. این پالت ساخت امریکا است و دارای 10 رنگ پرکاربرد و متفاوت در یک پالت برای کانتورینگ صورت می باشد.

کانسیلر موجود در پالت کانسیلر گلازی تمام نواقص پوستی  را بهبود می بخشد. نواقصی مانند: پوشاندن لک های پوستی، قرمزی پوست، جای چوش و تیرگی 

پالت کانسیلر GLAZZI

 

بافت پالت کانسیلر موجود در پالت حرفه ای کانسیلر GLAZZI Concealer، بسیار نرم و سبک می باشد؛ که پوشانندگی بالایی دارد و براحتی می توانید هر لک و تیرگی و … را بپوشانید. و ماندگاری بالایی دارد و آرایش صورت با کانسیلر و کانتور باعث می شود، که دوام آرایش بیشتر شود و تا مدت زمان طولانی تری آرایش صاف و یکدستی داشته باشید.

با استفاده از کانتور موجود در پالت کانسیلر گلازی می توانید، معایب صورت را برطرف کرد و صورت را زاویه دار کرد. و یکی از تکنیک هایی است که آرایشگران حرفه ای از آن استفاده می کنند. و بسته به کاری که می خواهید انجام دهید رنگ کانتور را یکی الی دو درجه تیره تر و یا روشن تر از رنگ پوست انتخاب می کنید. مثلا می توانید با رنگ های تیره کانتور بینی های گوشتی را کشیده تر جلوه داد. و یا با رنگ های روشن و تیره گونه ها را برجسته تر کنید.

ULTIMATE HD CREAM CONTOURING PALETTE

ویژگی های پالت حرفه ای کانسیلر گلازی:

استفاده از پالت کانسیلر و کانتور گلازی یکی از ترفندهای آرایشی برای نشان دادن آرایش طبیعی و بی نقص است.

ویژگی های مهم این پالت بدین صورت می باشد.

  • تنوع رنگی بالا در یک پالت.
  • بالا بردن ماندگاری آرایش صورت.
  • مناسب برای گریم و آرایش های طبیعی
  • دارای بافتی سبک و ابریشمی با پوشانندگی بالا
  • 10 رنگ پرکاربرد برای کانسیلر و کانتورینگ صورت
  • پوشاندن نواقص و معایب پوستی

کانسیلر 10 اصلی

رنگبندی پالت کانسیلر و کانتور گلازی GLAZZI Concealer

همانطور که می دانید، رنگبندی پالت کانسیلر و کانتور گلازی دارای تنوع رنگی زیادی می باشد، که کابردهای متفاوتی را دارند. و به طور کلی رنگبندی کانسیلرها بدین صورت می باشد: دارای رنگ های زرد، نارنجی، قرمز، آبی، سوسنی، هلویی، صورتی و سبز می باشد؛ که از رنگ سبز آن برای پوشاندن قرمزی پوست، جای جوش و آفتاب سوختگی مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگبندی کانتور ها نیز بدین صورت می باشد، برای انتخاب رنگ کانتور باید متناسب با رنگ پوست خود آن را انتخاب کنید. یهنی باید از رنگ پوست و کانسیلری که بر روی پوست استفاده کرده اید تیره تر باشد. به عنوان مثال برای پوست های روشن می توان از کانتور با تناز رنگی قهوه ای استفاده کنید. که تمام رنگ های پرکاربرد در این پالت موجود می باشد.

پالت کانسیلر گلازی

 

تفاوت کانتور و کانسیلر چیست؟

از نگاه مردم کانتور و کانسیلر گلازی تفاوتی باهم ندارند و هر دو استفاده یکسانی دارند. باید گفت، شما در اشتباه هستید. کانتور یا سایه زدن به عملی گفته می شود که روی صورت خطوط سایه روشن ایجاد می کند و آن را کانتورینگ می نامند. اگر به رنگ های آن دقت کرده باشید، چند درجه از پوست تیره تر هستند تا خطای دید ایجاد کرده و ساختاری بهتر و زیباتر بسازد. از سوی دیگر کانسیلر یک پودر فشرده به رنگ روشن است که از آن به عنوان پایه آرایش نام می برند. در اکثر مواقع از کانسیلر برای رفع کبودی و تیرگی دور چشم استفاده می شود.

با کمک کانسیلر می توان پوست را کاملا پوشش دهی کرد و لک و جای جوش را به خوبی پوشاند. کانسیلر را نیز جهت حفاظت از پوست استفاده می کنند. قبل از استفاده از کانسیلر نیازی به زیرسازی با کرم پودر نیست در حالی که قبل از کانتور باید از کرم پودر استفاده شود. کانسیلر برخلاف کانتور روشن و تقریبا همرنگ پوست انتخاب می شود در حالی کانتور را چند درجه تیره تر انتخاب می کنند. روش استفاده از کانتور و کانسیلر نیز با هم تفاوت دارد. این محصولات برای نقا مختلفی از صورت کاربرد دارند.

قیمت پالت کانسیلر و کانتور گلازی

شما برای انجام آرایش حرفه ای که پوست تان را طبیعی و زیبا جلوه دهد؛ نیاز به استفاده از کانسیلر و کانتور در کنار هم دارید. بنابراین با خرید پالت کانسیلر و کانتور گلازی دیگر نیاز ندارید هر کدام از این موارد و رنگ های مورد نیاز را جداگانه خریداری کنید بلکه تمام این موارد را در کنار هم و در یک پالت خریداری می کنید. بنابراین قیمت پالت کانسیلر و کانتور گلازی بسیار مقرون به صرفه می باشد. که می توانید این پالت را ارزان تر از همه جا از فروشگاه اینترنتی بانه لوکس خریداری کنید.

پالت کانسیلر گلازی

ابزار مورد نیاز برای کانسیلر زدن و کانتورینگ صورت:

برای استفاده از کانسیلر می توانید از بیوتی بلندر و یا قلم مو برای قسمت های زاویه دار صورت استفاده کنید، تا به طور کامل بر روی پوست پخش شود. و برای استفاده از کانتور باید از قلم مو های مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال از براش زاویه دار و براش محو کننده برای کانتورینگ کردن صورت استفاده کنید. و بهتر است برای جاهایی که نیاز به دقت بیشتری دارید از قلم مو های کرکی و کوچک استفاده کنید.

توضیحات تکمیلی
کاربرد

پوشاندن معایب و نواقص پوستی

برند

ماندگاری

ماندگاری بالا

تعداد رنگ

دارای 10 رنگ

مناسب برای

آرایشگران حرفه ای و افراد مبتدی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت کانسیلر و کانتور گلازی امریکا 10 رنگ- GLAZZI”