پالت سایه مک اصلی 15 رنگ M.A.C

M.A.C Eyeshadow X 15 Warm Neutral

  • دارای جلوه ای مات
  • رنگ های متنوع
  • پالت حرفه ای
  • ماندگاری بالا
  • پوشش دهی فوق العاده
  • دارای بافتی رنم و سبک
  • دارای تناز رنگی گرم
  • دارای پیگمنت های بالا
  • دارای 15 رنگ پرکاربرد
  • ساخت کشور آمریکا

۱۸۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

محصولات مرتبط

10%-
جدید
۱۰%- قیمت اصلی ۲۲۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۹۸,۰۰۰ تومان است.
9%-
۹%- قیمت اصلی ۲۴۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۱۸,۰۰۰ تومان است.
8%-
۸%- قیمت اصلی ۲۳۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۱۲,۰۰۰ تومان است.
11%-
۱۱%- قیمت اصلی ۱۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۰,۰۰۰ تومان است.
12%-
جدید
۱۲%- قیمت اصلی ۱۴۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۳۰,۰۰۰ تومان است.
19%-
۱۹%- قیمت اصلی ۲۲۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۷۸,۰۰۰ تومان است.
16%-
۱۶%- قیمت اصلی ۳۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹۸,۰۰۰ تومان است.
12%-
۱۲%- قیمت اصلی ۳۹۷,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۴۹,۰۰۰ تومان است.
توضیحات

مشخصات و خرید پالت سایه 15 رنگ مک اصلی

آرایش چشم هر چند کار ساده ای نیست، اما با استفاده از پالت سایه 15 رنگ مک اصلی می توانید چشم های خود را به زیبایی آرایش کنید. پالت سایه مک اصلی ساخت کشور آمریکا می باشد. این پالت دارای 15 رنگ پرکاربرد و دارای تناژ رنگی گرم می باشد. دارای رنگ هایی با تناژ رنگی پایه کرم و قهوه ای می باشد؛ در این پالت سایه دو رنگ پرکاربرد اصلی سایه سفید و مشکی نیز وجود دارد. پالت سایه چشم M.A.C مناسب برای افراد حرفه ای و مبتدی است. با استفاده از این پالت دسترسی به تمام رنگ های پرکاربرد گرم را به صورت یکجا دارید.

با خرید پالت سایه 15 رنگ M.A.C شما می توانید از تمام ویژگی های یک پالت حرفه ای بهره مند شوید. این پالت دارای رنگ هایی با بافتی نرم، سبک و ابریشمی می باشد؛ که پوشش دهی بالایی دارد. و جلوه ای مات را بر روی چشم های شما ایجاد می کند. این پالت سایه دارای پیگمنت های بالایی می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. با خرید سایه مک می توانید رنگ های آن را با لباس شب تان ست کنید، این پالت ماندگاری بالایی دارد و مناسب برای مهمانی ها می باشد.

قیمت پالت سایه 15 رنگ مک اصلی

ویژگی های پالت سایه مات مک

ویژگی های مهمی که این پالت سایه چشم مک را متمایز می کند. و محبوبیت خاصی را در بین کاربران ایجاد می کند. این پالت سایه حرفه ای M.A.C مناسب برای افراد حرفه ای و مبتدی می باشد.

  • قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
  • دارای 15 رنگ پرکاربرد
  • دارای تناژ رنگی گرم
  • دارای پیگمنت های بالا
  • دارای جلوه ای مات
  • ماندگاری بالا
  • پوشش دهی بالا

چگونه سایه چشم زیبا با پالت 15 رنگ مک داشته باشیم؟

قبل از هر کاری دور چشم خود را برای سایه زدن آماده کنید. پس اطراف چشم های خود را پاک کنید و سپس مرطوب کننده یا کرم دور چشم بزنید. با اینکار زمینه زیبایی برای پالت سایه مک اصلی مهیا می کنید. از سایه تیره برای گوشه های خارجی پلک و از سایه های روشن برای گوشه های داخلی استفاده کنید. فراموش نکنید که اگر سایه را از گوشه خارجی چشم به سمت بالا و بیرون بکشید، چشم های درشت تر و کشیده تر دیده می شود.

از پالت سایه 15 رنگ مک اصلی، رنگ سفید را انتخاب و پایین ابرو بکشید. اگر می خواهید چشم هایتان بازتر دیده شود، پل پایینی را هم سایه سفید بزنید. به هنگام سایه زدن، سرتان عقب و چشم های خود را باز نگه دارید. اگر پلک های پف کرده دارید، از رنگ های مات پالت سایه مک استفاده کنید. اگر به دنبال بزرگتر نشان دادن عنبیه خود هستید، از رنگ های تیره مانند مشکی، سورمه ای و نوک مدادی استفاده کنید.

مرحله سخت، چین پلک است. برای این کار از سایه تیره رنگ مک استفاده کنید تا شکل چشم به خوبی دیده شود. از قسمت بیرونی چشم شروع به سایه زدن کنید و یک 7 بکشید. حال با یک برس کرکی نیمی از سابه را تا پلک محو کنید. تا زمانی که رنگ سایه ملای شود، این کار را ادامه دهید.

چند نکته ریز اما مهم را فراموش نکنید. انتخاب رنگ سایه براساس رنگ پوست، آرایش را بسیار دلنشین تر می کند. برای نمونه اگر پوست گرمی دارید بهتر است از رنگ های طبیعی مانند طلایی، برنز، صورتی ملایم، سبز کمرنگ و مرجانی استفاده کنید. اما اگر جزو افرادی هستید که پوست سردی دارید، از رنگ های آبی و نقره ای پالت سایه مک اصلی استفاده کنید. ولی اگر جزو افراد خوش شانس هستید و پوستی خنثی دارید، هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ نخواهید داشت.

قیمت پالت سایه چشم مک

با داشتن این پالت سایه تا مدت ها نیاز به خرید مجدد سایه نخواهید داشت چون رنگ های موجود در آن متنوع و پرگاربرد می باشد. که قابلیت ترکیب رنگ ها با هم را دارد و در نتیجه می توانید تعداد رنگ هایی بیشتر از 15 رنگ را تولید کنید. بنابراین قیمت این پالت مک اصل بسیار مقرون به صرفه می باشد که میتوانید آن را از فروشگاه اینترنتی بانه لوکس تهیه نمایید.

مشخصات پالت سایه مات مک 15 رنگ

نحوه استفاده از پالت سایه مک اصلی

تمامی رنگ های این پالت سایه را می توان به صورت خشک و مر طوب استفاده کرد. قبل از استفاده از سایه از پرایمر داخل پالت سایه برای پشت پلک استفاده می کنید بعد با براش موجود در آن شروع به پخش کردن رنگ سایه مورد نظرتان می کنید. این پالت سایه دارای رنگ های متنوعی می باشد که قابلیت ترکیب شدن با هم را دارا می باشد. از این رو پالت سایه چشم یکی از پرکاربردترن لوازم آرایش چشم و ابرو می باشد.

توضیحات تکمیلی
برند

کشور سازنده

آمریکا

حجم محصول

19 گرم

تعداد رنگ

15 رنگ

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت سایه مک اصلی 15 رنگ M.A.C”