پالت رژگونه 6 عددی دایسل Deycill

Deycill Blusher Palette Professional Make up

  • دارای 6 رنگ پرکاربرد
  • دارای جلوه ای مات و مخملی
  • دارای دو پالت A&B
  • دارای ماندگاری بالا
  • حاوی مواد طبیعی و رنگدانه های خالص
  • دارای بافتی لطیف و کریستالی
  • مقاوم در برابر تعریق پوست
  • دارای فرچه و آینه
  • فاقد چربی
  • کشور سازنده کره

۶۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

محصولات مرتبط

10%-
جدید
۱۰%- قیمت اصلی ۲۲۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۹۸,۰۰۰ تومان است.
9%-
۹%- قیمت اصلی ۲۴۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۱۸,۰۰۰ تومان است.
8%-
۸%- قیمت اصلی ۲۳۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۱۲,۰۰۰ تومان است.
11%-
۱۱%- قیمت اصلی ۱۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۰,۰۰۰ تومان است.
12%-
جدید
۱۲%- قیمت اصلی ۱۴۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۳۰,۰۰۰ تومان است.
19%-
۱۹%- قیمت اصلی ۲۲۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۷۸,۰۰۰ تومان است.
12%-
۱۲%- قیمت اصلی ۳۹۷,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۴۹,۰۰۰ تومان است.
16%-
۱۶%- قیمت اصلی ۳۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹۸,۰۰۰ تومان است.
توضیحات

مشخصات و قیمت پالت رژگونه 6 عددی دایسل

از رژگونه برای میکاپ گونه ها و جذاب تر کردن آرایش صورت استفاده می شود. اما اگر انتخاب نادرستی داشته باشیم، آرایش صورت ما را خسته و بی روح نشان خواهد داد. رژگونه دایسل دارای 6 رنگ پرکاربرد می باشد. که با توجه به رنگ پوست تان می توانید از آنها استفاده کنید. رنگ های پرکاربردی که هر خانمی دوست دارد این رنگ ها را در یک پالت کنار هم داشته باشد. برای خرید پالت رژگونه Deycill دقت داشته باشید که این پالت ضد تعریق بوده یعنی در اثر عرق کردن از روی پوست پاک نمی شود. و در مقابل تعریق مقاوم می باشد.

رژگونه 6 رنگ دایسل دارای رنگ هایی با پیگمنت های بالا می باشد که دارای بافتی نرم و سبک می باشد. و پوششی صاف و یکدست بر روی پوست ایجاد می کند. این پالت رژگونه دارای یک فرچه و آینه می باشد، همراه خود که استفاده از آن را راحت تر می کند. که براحتی می توانید با استفاده از این پالت رژگونه 6 رنگ گونه های خود را برجسته کنید. و جلوه ای زیبا به گونه های خود بدهید.

قیمت پالت رژگونه دایسل

طرز صحیح زدن رژگونه روی پوست

پالت رژگونه 6 عددی دایسل Deycill دارای تناژ رنگ پایه قهوه ای و کرم می باشد و هم دارای تناژ رنگی پایه صورتی و هلویی می باشد. رژ گونه را باید طوری بزنید که استخوان گونه بر جسته تر دیده شود و باید بعد از کرم پودر استفاده شود البته اگر دارای پوست روشنی هستید می توانید بدون کرم پودر استفاده کنید.

در هنگام آرایش صورت حرفه ای  و استفاده از رژ گونه برس را خیلی پر نکنید زیرا در این صورت گونه خیلی پر رنگ می شود، بنابراین قبل از کشیدن برس بر روی گونه اضافه آن را فوت کنید رژگونه را به سمت بالا بگیرید و آن را به سمت بالا بکشید درست در ابتدای استخوان گونه و خوب آن را روی پوست پخش کنید.

مشخصات پالت رژگونه 6 عددی دایسل

ویژگی های پالت رژکونه 6 رنگ Deycill

  • دارای 6 رنگ پرکاربرد
  • دارای جلوه ای مات
  • کاملا ضد تعریق
  • دارای بافتی نرم و سبک
  • پوشش دهی بالا
  • ضد تعریق و مقاوم در برابر تعریق پوست

خرید رژگونه دایسل متناسب با رنگ چشم

برای خانم هایی که چشمانی با رنگ آبی دارند، روژگونه های صورتی و هلویی برند دایسل پیشنهاد می شود. سعی کنید از رژگونه قهوه ای استفاده نکنید، درخشش آبی چشمانتان را کمتر می کند.

بانوانی با چشمانی قهوه ای، خرید رژگونه های اناری، جگری و گوجه ای دایسل را فراموش نکنید. چشم سبزها از رنگ صورتی ملایم در پالت رژگونه 6 عددی دایسل برای آرایش استفاده کنند. با این ترفند رنگ چشمان شما جلوه ای زیبا و خیره کننده خواهد داشت.

خرید رژگونه دایسل براساس رنگ لباس و فصل

از محبوبیت های برند دایسل، تنوع محصولات و رنگ های آن است. برای نمونه تولید رژگونه های خود را براساس رنگ لباس و فصل نیز هماهنگ کرده است. برای نمونه برای فصل تابستان که نماد فصلی با رنگ های روشن و شاد است، رژگونه های اکلیلی را عرضه کرده است. برای فصل زمستان رنگ های مات را در رژگونه های خود بکار برده است.

خانم هایی که علاقه زیادی به لباس سفید یا گلدار دارند، یا از رنگ های مرجانی بیشتر استفاده می کنند، رژگونه صورتی دایسل را خریداری کنید. رژگونه های صدفی برای لباس های تیره بسیار مناسب است. بانوانی که لباس های ساده، ساتن و یا صورتی پررنگ را دوست دارند، پیشنهاد می کنیم رژگونه هلویی دایسل را استفاده کنند.

نکته اصلی را فراموش نکنید که مهم ترین معیار برای انتخاب یک رنگ از میان رنگ های پالت رژگونه 6 عددی دایسل، رنگ پوست شما خواهد بود. در کنار آن رنگ چشمان و بعد رنگ لباس و موهای شماست. فرض کنید پوست شما سبزه یا تیره است، پس بهتر است از رنگ های مرجانی، قهوه ای و بنفش پالت رژگونه دایسل استفاده کنید. در کنار رنگ های قرمز پررنگ و نارنجی می تواند گزینه های خوب بعدی باشد.

قیمت و خرید پالت رژگونه مات دایسل Deycill

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بانه لوکس و  خرید پالت رژگونه دایسل تمام رنگ های حرفه ای و پرکاربرد را یکجا تهییه کنید. با توجه به اینکه همراه این پالت آینه و فرچه هم موجود می باشد؛ قیمت پالت رژگونه 6 رنگ Deycill بسیار مقرون به صرفه می باشد. و در واقع با هزینه رژگونه تک رنگ تقریبا یکسان می باشد. این پالت رژگونه مناسب برای هم افراد حرفه ای و مبتدی می باشد. رژگونه یکی از لوازم آرایش پرکابرد برای آرایش صورت می باشد. که چهره شما را شاداب تر می کند.

خرید پالت رژگونه دایسل

توضیحات تکمیلی
برند

کشور سازنده

کره

تعداد رنگ

دارای 6 رنگ

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت رژگونه 6 عددی دایسل Deycill”