ریمل گیاهی کالیستا مدل Caillaiis BB

Caillaiis BB Beauty Volume Mascara 24H

  • کاملا مشکی
  • دارای فرچه ژله ای
  • ماندگاری 24 ساعته
  • کاملا ضد اب
  • تقویت کننده مژه
  • حجم دهنده مژه
  • دارای فیبر طبیعی
  • دارای مواد تشکیل دهنده درجه یک
  • سفارش شرکت کالیستا بیوتی
  • تولید 2021
  • انقضا 2024

۱۲۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط

توضیحات

مشخصات و خرید ریمل گیاهی کالیستا مدل BB

اگر بخواهیم لوازم آرایشی را در کیف آرایشی خود بگذاریم، ریمل را قبل از دیگر لوازم برخواهیم داشت. وجود ریمل برای آرایش چشم ها ضروری و انکار ناپذیر است. انواع ریمل ضد آب، حجم دهنده و معمولی با برندهای مختلف در فروشگاه ها به فروش می رسد. اما به صرف قیمت و ارزان بودن نباید سلامت چشمان را به خطر انداخت. ریمل گیاهی کایلایس محصولی است که بدون عوارض و خطرات شیمیایی برای سلامت چشم است.

در اینجا به معرفی و خرید ریمل چشم اصل کایلایس می پردازیم. ریمل گیاهی کایلایس مدل BB، که کلمه BB به معنی BEAUTY BALM می باشد، یعنی دارای خاصیت مرطوب کنندگی است، که از ریزش مژه های جلوگیری می کند و به سفارش شرکت کالیستا بیوتی ساخته شده است. که دارای ماندگاری 24 ساعته می باشد، و تا مدت زمان طولانی بدون تغییر باقی می ماند.

ریمل 24 ساعته کالیستا مدل Caillaiis BB

 

ریمل حجم دهنده کالیستا، باعث پرپشت نشان دادن مژه ها می شود. زیرا دارای ترکیبات گیاهی و الیاف طبیعی می باشد. که مژه های شما را بلند و پر حجم نشان می دهد. زیرا این ریمل تقویت کننده مژه بوده و مانع از ریزش مژه ها می شود. و باعث می شود ساختار مژه ها طبیعی و زیبا به نظر برسد.

ریمل ضد آب کالیستا، که دارای خاصیت ضدآب می باشد، یعنی با عرق کردن و تعریق اطراف چشم پخش نمی شود، و مناسب برای کسانی است که ورزش می کنند و یا به شنا می روند، زیرا اطراف چشم پخش نمی شود. و با وجود ضد آب بودن و همچنین برخلاف سایر ریمل های ضدآب براحتی با آب ولرم پاک می شود. شتشو راحت آن یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن است.

مشخصات ریمل گیاهی کالیستا مدل Caillaiis BB

ویژگی های ریمل ضد آب کالیستا Caillaiis BB

یکی از ویژگی های مهم برای خرید لوازم آرایش چشم و ابرو این است که ضدآب باشند و ماندگاری بالایی داشته باشند. ریمل حجم دهنده و بلند کننده کالیستا، دارای فرچه ژله ای می باشد، که باعث می شود از تجمع مواد ریمل بر روی مژه ها جلوگیری کند، و مانع از چسبیدن مژه ها به هم بشود. و براحتی مژه ها را پرپشت و بلند می کند بدون ایجاد احساس سنگینی بر روی مژه ها. و سایر ویژگی های مهم این ریمل بدین صورت می باشد:

  • دارای مواد تشکیل دهنده درجه یک مانند فیبر طبیعی
  • دارای ماندگاری طولانی مدت 24 ساعته برای استفاده هنگام شنا و ورزش کردن
  • دارای الیاف طبیعی برای پر پشت کردن و حجیم نشان دادن مژه ها
  • تقویت کننده مژه برای جلوگیری از ریزش مژه ها و رویش مجدد مژه ها می باشد
  • دارای فرچه ژله ای برای حجیم کردن مژه ها بدون ایجاد چسبندگی مژه ها به یکدیگر
  • دارای رنگدانه های کاملا مشکی مناسب برای مژه های کم رنگ و کم پشت

قیمت ریمل گیاهی کایلایس

تفاوت ریمل ضد آب، معمولی و حجم دهنده در چیست؟

ریمل مژه معمولی قوام و رنگدانه آن با ریمل ضد آب و حجم دهنده متفاوت است. در این نوع مژه ها خیلی بلندتر و حجیم تر نمی شود. با یک شستن ساده از مژه ها پاک می شود. این درحالی است که ریمل ضد آب با یک شستن ساده از مژه ها پاک نمی شود و برای زمانی که در استخر هستید و شنا می کنید، بهترین گزینه است.

ریمل حجم دهنده برخلاف ریمل معمولی دارای برسی حجیم تر و بلندتر است. ریمل حجم دهنده کالیستا دارای خرده مژه هایی است که به هنگام استفاده به مژه می چسبد و حجم و تراکم آن را بیشتر می کند. مایع درون ریمل حجم دهنده نسبت به معمولی بیشتر و غلیظ تر نیز می باشد.

اگر به مهمانی طولانی دعوت هستید یا اهل ورزش و شنا هستید، حتما ریمل ضد آب کالیستا را خریداری کنید. این محصول تا 24 ساعت ماندگاری داشته و برای مدت طولانی بر روی مژه ها باقی می ماند. آخر شب اگر حوصله شستن آرایش خود را ندارید، نگران نباشید. مواد ریمل ضد آب به صورت گیاهی تهیه شده است و به مژه ها آسیب نمی رساند. علاوه براین تا صبح ریمل روی مژه های شما ماندگار است. نوع شستن ریمل ضد آب با ریمل معمولی متفاوت است. برای پاک شدن بایستی از شوینده های مخصوص لوازم آرایشی ضد آب استفاده کنید.

قیمت ریمل حجم کالیستا مدل BB

یکی از نکاتی که هنگام خرید لوازم آرایشی برای ما مهم ست این است که هم اصل باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد و هم از نظر قیمت مناسب باشد. قیمت ریمل 24 ساعته کالیستا بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. زیرا این ریمل چندکاره می باشد و دارای خاصیت های حجم دهندگی، بلند کننده، ضد آب، ماندگاری 24 ساعته و تقویت کننده مژه می باشد. که با توجه به ویژگی های ذکر شده قیمت آن بسیار مناسب می باشد. و شما می توانید به صورت اورجینال از فروشگاه اینترنتی بانه لوکس تهییه کنید.

ریمل گیاهی کایلایس caillaiis BB

ریمل حجم دهنده کایلایس از برند های شرکت کالیستا بیوتی می باشد. این برند ریمل های متنوعی را روانه بازار کرده یکی دیگر از ریمل های برند این شرکت، ریمل گیاهی کالیستا می باشد. که تقریبا دارای ویژگی های مشابهی با ریمل کایلایس Caillaiis می باشد. فقط این ریمل مدل BB می باشد، که دارای خاصیت مرطوب کنندگی است.

ریمل کالیستا نیز تقویت کننده مژه بوده و مانع از ریزش مژه ها می شود. باعث حجیم شدن و پرپشت شدن مژه های شما می شود. و از ماندگاری بالای 24 ساعته نیز برخوردار است. که برای دیدن سایر برندهای ریمل می توانید به دسته بندی ریمل چشم مراجعه کرده و تمامی برندهای ریمل موجود در فروشگاه اینترنتی بانه لوکس را مشاهده کنید.

ترکیبات ریمل گیاهی کایلایس

توضیحات تکمیلی
کاربرد

حجم دهنده مژه

برند

ماندگاری

24 ساعته

مناسب برای

آرایشگران حرفه ای و افراد مبتدی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریمل گیاهی کالیستا مدل Caillaiis BB”