آرایش صورت دخترانه 2024 + 15 ترفند برای جذابتر شدن

آرایش صورت دخترانه

 

برای داشتن یک آرایش صورت دخترانه ساده و ملایم کافی است چند ترفند را رعایت کنیم. زیرا همانطور که می‌دانید خانم‌ها آرایش کردن را خیلی دوست دارند؛ ولی یک سری نکات را حتما باید رعایت کنیم تا آرایش صورتی جذاب تر داشته باشیم. شاید خانم‌های بسیاری را دیده باشید که با وجود کک و مک در صورت‌شان بعد آرایش چهره‌ای زیبا و جذاب دارند؛ زیرا ترفندهای جالب برای آرایش صورت ملایم و جذاب  وجود دارد که به ترتیب در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

آرایش شاین دخترانه

شاید این سوالات برای شماهم پیش امده باشد که:

  • زیباترین آرایش صورت دخترانه به چه صورت است؟
  • قشنگ ترین مدل آرایش صورت دخترانه به چه صورت است؟
  • آموزش آرایش صورت دخترانه ساده و شیک به چه صورت است؟

شما بعد از خواندن این مقاله و دیدن ویرئوهای ان می توانید به صورت حرفه ای با ترفندهای آرایش صورت دخترانه آشنا شوید و با توجه به سلیقه خود با دیدن مراحل آموزش آرایش صورت، صورت تان را درخانه آرایش کنید؛ بدون اینکه نیاز به آرایشگاه داشته باشید.

آرایش صورت دخترانه شاین
عکس ارایشی

 

 

فهرست موضوعاتی که در این مقاله به آنها می پردازیم:

آرایش صورت دخترانه چیست؟

آرایش صورت دخترانه چیست؟

آرایش صورت دخترانه به نام آرایش لایت و ساده و آرایش اروپایی معروف است. این آرایش با کمترین لوازم آرایشی و با چهره طبیعی خود دختران انجام می شود. اکثر دختران جوان دوست دارند با وجود آرایش، صورت طبیعی و عادی خودشان حفظ شود. بنابراین از رنگ و لعاب های کاذب مواد آرایشی استفاده ای نمی شود.

 از آن جایی که دختران جوان جنب و جوش زیادی هم دارند، ترجیح می دهند آرایشی داشته باشند که صورت شان را خسته نکند. به طور نرمال و طبیعی در آرایش صورت دخترانه از رنگ های سرد و کمرنگ استفاده شده تا حالت طبیعی صورت حفظ شود. اگر بخواهیم در چند جمله کوتاه آرایش صورت دختران 2023 را شرح دهیم باید بگوییم که در اصل آرایش دخترانه کمک می کند تا اعضای صورت بیشتر دیده شود اما باز همان حالت طبیعی را داشته باشد.  

آرایش صورت دخترانه ساده 15 سال بدون خط چشم
عکس آرایشی

آرایش صورت دخترانه ساده 15 سال

شک نداریم که زیبایی اعتماد به نفس را در افراد بخصوص دختران 15 سال بالا می برد. از گذشته های دور تا به امروز آرایش و زیبایی در محافل مختلف از جمله عروسی ها، جشن های سنتی، اعیاد و خیلی مراسم دیگر بیشتر به چشم می آید. دختران نوجوان با آرایش صورت ساده و یا آرایش اروپایی یا لایت بیشتر دوست دارند خود را نشان دهند. آرایش صورت دخترانه ساده 15 سال اکثرا با رنگ های روشن و ملایم شروع می شود. در این حالت صورت همچنان طبیعی و نچرال دیده می شود.

درخصوص آرایش صورت جودی مورس، متخصص آرایش می گوید: بیشتر زنان و دختران نوجوان بدون آرایش، احساس لخت بودن را دارند. ولی؛ اگر آرایش به خوبی و درست انجام نشود، حس و انرژی آن ها را تخریب می کند. از این رو نباید آرایش حالت مصنوعی به چهره دهد. به ویژه دختران 15 سال بایستی آرایشی ملایم را انجام دهند.

آرایش صورت دخترانه ساده 15 سال
عکس آرایشی
آرایش صورت دخترانه
عکس آرایشی
نحوه آرایش صورت دخترانه ساده 15 سال چگونه است؟
آرایش صورت دخترانه

آرایش ملایم و میکاپ ساده مخصوص آرایش صورت دخترانه 15 سال است. دخترانی که دوران دبیرستان خود را می گذارنند. در آرایش دختران نوجوان بیشتر از همه به چشم ها و لب دقت می شود. برای مثال لب های باریک سن را بیشتر نشان می دهد و خط چشم به سمت بالا چشم ها را جذاب تر می کند. در ادامه مقاله چند ترفند دخترانه با عکس نشان داده می شود.

 

لوازم مورد نیاز برای آرایش صورت دخترانه کدام است؟
ترفند دخترانه جدید

لوازم مورد نیاز برای آرایش صورت دخترانه کدام است؟

از آنجایی که صورت دختران جواب شادابی خاصی دارد باید به حفظ و سالم بودن آن حتی با آرایش بها داد. از این رو برای آرایش صورت دخترانه تنها از بعضی لوازم آرایشی مانند موارد زیر استفاده می شود:

ضد آفتاب و مرطوب کننده

همیشه قبل از آرایش باید پوست را آماده سازی کرد. برای دختران جوان هم باید این مورد را رعایت کرد. فرقی ندارد چه نوع پوستی دارید باید به صورت روزانه از کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب جهت حفظ سلامت پوست استفاده کرد. همین نکته هم بایستی قبل از انجام آرایش صورت دخترانه هم رعایت شود. شما با این کار علاوه بر مراقبت از پوست در برابر نور مضر آفتاب، مانع از بروز لک، پیری زودرس و آفتاب سوختگی می شوید.

پنکیک

یکی دیگر از لوازم آرایشی که می توان در کیف آرایشی دختران گذاشت، پنکیک است. با زدن پنکیک روی کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب، شاهد پوستی صاف و یکدست خواهید شد. در ضمن صورت همان ظاهر طبیعی خود را هنوز دارد. با داشتن یک بافت سبک و پودری پنکیک که روی پوست صورت پخش شده است، می توانید آرایش صورت دخترانه را آغاز کنید.

رژگونه

رژگونه از اقلام آرایشی است که هم در کیف آرایش دختران پیدا می شود و هم کیف آرایشی زنان. برای دختران توصیه می شود که از رژگونه به رنگ صورتی و هلویی استفاده کنند تا چهره طبیعی خود را حفظ کنند. فقط حواس شان باشد که در استفاده از آن زیاده روی نکنند.

کانسیلر

برای دختران جوانی که تیرگی زیر چشم دارند، بهترین گزینه استفاده از کانسیلر است. با کمک کانسیلر می توان تیرگی زیر چشم، جوش و جوش را پوشاند. نکته مهم این است که باید از کانسیلرهای سبک و فاقد چربی استفاده کرد و سپس از اسفنج مرطوب آن را محو کرد. با این ترفند آرایش صورت دختران 2023 خیلی طبیعی و زیبا جلوه می کند.

سایه چشم

همیشه آرایش چشم چه برای دختران و چه زنان، جزو اولویت ها بوده و تکمیل کننده آرایش به حساب می آید. برای آرایش صورت دختران نیز نباید از سایه چشم غافل شد. سایه چشم مدادی یا پالت سایه چشم می تواند یک آرایش فانتزی و شیک را برای دختران 2023 بسازد.

ریمل

هنوز آرایش چشم تکمیل نشده و نیاز دارد از ریمل چشم کمک گرفته شود. در خرید ریمل چشم برای آرایش صورت دختران بسیار دقت کنید. بایستی ریمل مانع بهم چسبیده شدن مژه ها شده و چشم ها را دچار سوزش نکند. تا آنجایی که ممکن است از سایت های معتبر لوازم آرایشی خرید خود را انجام دهید و از اصالت و کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنید.

رژ لب

رژ لب؛ لوازم آرایشی مورد علاقه دختران و زنان. فرقی ندارد شما برای آرایش صورت دختران 2023 از رژ لب جامد یا رژ لب مایع استفاده می کنید، فقط باید این نکته را به خاطر داشته باشید که از رنگ های ملایم و دخترانه مخصوص این سن استفاده کنید.

تفاوت آرایش صورت دخترانه با آرایش صورت زنانه
ترفند ارایشی دخترانه

تفاوت آرایش صورت دخترانه با آرایش صورت زنانه

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، آرایش صورت دختران با رنگ های ملایم و لایت انجام می شود و تقریبا حالت طبیعی صورت حفظ می شود. اما در آرایش صورت زنان، آرایش خیلی غلیظ تر و تیره تر خواهد بود. با آرایش غلیظ بدون شک حالت نرمال و طبیعی صورت تغییر کرده و بعد از چند ساعت هم نیاز به تمدید مجدد دارد. آرایش صورت دختران می تواند برای محیط های اداری، مجالس، مهمانی و حتی امکان عمومی استفاده شود. ولیکن آرایش غلیط زنان را نمی توان در هر مکانی استفاده کرد.

چندین ترفند جالب برای ارایش صورت دخترانه ملایم

آرایش صورت دخترانه ملایم نوعی سبک آرایش است، که در ان ما از اقلام آرایشی زیادی استفاده نمی کنیم زیرا برای آرایش ساده دخترانه نیاز به استفاده از کرم پودرهای حرفه ای برای پوشاندن معایب صورت نداریم. زیرا دختران در این سن ممکن است جوش های ریز کوچکی داشته باشند و یا اینکه صورت صاف و بی عیب و نقصی دارند؛ و می توان با یک رژلب و یک ریمل یک آرایش ملایم داشت.

ترفندهایی برای آموزش آرایش ساده دخترانه

وقتی اسم رنگ صورتی را می بریم یاد آرایش های ساده دخترانه می افتیم. زیرا معمولا در آرایش های ساده خیلی ها طر فدار رنگ صورتی می باشند. در این آرایش صورت صورتی می توانید با یک رژلب صورتی و یک سایه لایت و کم رنگ صورتی بخوبی این آرایش دخترانه صورتی را پیاده سازی کرد. البته می توانید با کمک لاک ناخن ( Nail Polish ) صورتی این میکاپ دخترانه را تکمیل کنید.

آرایش صورت دخترانه ساده
میکاپ دخترانه مات

 

میکاپ ترند 2023 :

مدل ابروها نیز در میکاپ ترند 2023 صورت دخترانه ساده و شیک نیز مهم می باشد. شما می توانید با یک ریمل ابرو و یا ژل ابرو، ابروهای خود را لیفت کنید به جای اینکه بخواهید با هزینه های بیشتر اینکار را در آرایشگاه انجام دهید. با استفاده از یک کرم پودر پایه و بیس آرایش ساده دخترانه را انجام دهید. 

 

ترفند آرایش صورت دخترانه و تاثیر ابروها
میکاپ ترند 2023

ترفند آرایش صورت دخترانه و تاثیر ابروها

در اکثر مواقع دخترها تا سن خاصی از برداشتن زیرابرو امتناع می کنند. از این رو بیشتر آن ها دارای ابروهایی پرپشت و تقریبا نامرتب هستند. هرچقدر آرایش صورت دخترانه ساده 2023 هم داشته باشی، بایستی از زیبایی ابروها غافل نشوید. قبل از آرایش به مدل ابروها دقت شود. بدون شک ابروهایی بلند و پرپشت آرایش را زیباتر نشان می دهند. برای جذاب تر شدن کافی است ابروها را با ژل ابرو یا صابون ابرو مرتب کرده و آن را به سمت بالا لیفت دهید.

ترفند آرایش صورت دخترانه با آرایش ابروها
عکس لوازم ارایشی خوشگل

با این ترفند دخترانه چشم ها کشیده تر و به سمت بالا دیده می شود.

ترفند آرایش دخترانه برای مژه ها
آرایش صورت دخترانه ساده ۱۷ سال

ترفند آرایش دخترانه برای مژه ها

برای دختران 15 سالی که مژه های کم پشتی دارند، توصیه می شود مقدار پودر شفاف یا پودر مخصوص فیکس کردن آرایش به مژه های خود بزنند. این ترفند آرایشی دخترانه به این صورت است که ابتدا یک لایه ریمل روی مژه ها زده می شود و سپس مقداری پودر فیکساتور را با براش مخصوص روی مژه ها می زنند. پودر کمک می کند که مژه ها ضخیم تر و مشکی تر دیده شود. پس از زدن پودر یک لایه دیگر از ریمل زده شود.

ترفند آرایش دخترانه برای مژه ها
آرایش صورت دخترانه 2023

حال تفاوت را احساس کنید.

ترفند دخترانه جدید برای کانسیلر
آرایش صورت دخترانه 2023

ترفند دخترانه جدید برای کانسیلر

اگر به آرایش صورت دختران قدیم دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که در اکثر مواقع کانسیلر را به شکل نقطه ای زیرچشم می زنند. اما در آرایش صورت دخترانه 2023 ترفندهای جدیدی وجود دارد که شاید تابه حال نشنیده باشید. برای استفاده درست از کانسیلر در آرایش صورت دخترانه بهتر است آن را به شکل یک مثلث برعکس زیرچشم بزنید. با این ترفند دخترانه جدید هرگونه سیاهی و تیرگی از زیرچشم به بهترین شکل ممکن از بین می رود. با این ترفند ساده دخترانه آرایشی طبیعی و جذاب به صورت خود می بخشید.

نقش هایلایتر در ترفند آرایش دخترانه جدید
آرایش صورت دخترانه

نقش هایلایتر در ترفند آرایش دخترانه جدید

اگر از هایلایتر استفاده کرده باشید، قطعا کاربرد آن را نیز می دانید. هایلایتر کمک می کنند که صورت درخشان و برجسته تر دیده شود. حال بیایید از این ویژگی در آرایش صورت دخترانه ساده 2023 استفاده کنیم. از هایلایتر برای بزرگتر و برجسته تر نشان دادن لب های خود استفاده کنید. برای این ترفند دخترانه جدید بعد از رژ لب، کمی هایلایتر را با نوک انگشت خود بر روی کمان و قوس بالای لب خود بزنید. حال در آینه نگاه کنید.

نقش هایلایتر در ترفند آرایش دخترانه جدید
آرایش صورت دخترانه

آیا تفاوت را احساس کردید؟

ترفند آرایش صورت دخترانه با کمک یخ
آرایش صورت دخترانه

ترفند آرایش صورت دخترانه با کمک یخ

شاید اولین بار است که این موضوع را می شنوید. اما اگر به آرایشگاه زنان یا دختران لوکس رفته باشید، بدون شک استفاده از یخ را دیده اید. به کار بردن یخ به عنوان ترفند آرایش صورت به حساب می آید. یخ کمک می کند که پوست خنک شده و منافذ پوست را ببند. با این کار پوست صورت آماده یک آرایش ساده دخترانه 2023 خواهد شد. تنها کافی است مقداری یخ را بر روی پوست خود بمالید. به محض احساس سوزش آن را بردارید. با این کار سلامت پوست شما تضمین شده و چربی های صورت نیز کنترل می شود. علاوه براین پف زیرچشم کم شده و غبغب نیز کمتر به چشم می آید.

ترفند آرایش صورت دخترانه با یخ
آرایش صورت دخترانه
ترفند آرایش صورت دخترانه با استفاده از یخ
آرایش صورت دخترانه

دوست دارید امتحان کنید؟

کم کردن لایه لایه آرایش صورت دخترانه
آرایش صورت دخترانه

کم کردن لایه لایه آرایش صورت دخترانه

از دیگر ترفندهای آرایش صورت ساده دخترانه می توان به کم کردن آرایش لایه لایه اشاره کرد. برای اینکه آرایش صورت طبیعی و البته زیبا دیده شود بهتر است لایه های کرم روی پوست کمتر باشد. برای این کار می توانید به جای استفاده کرم ضد آفتاب بدون رنگ از نمونه های رنگی متناسب با پوست خود استفاده کنید. یعنی عملا به جای دو کرم یا کرم را استفاده کرده اید.

میکاپ ترند 2023
کم کردن لایه لایه آرایش صورت دخترانه

اگر آرایش صورت دخترانه را در تابستان داغ انجام می دهید، قطعا از این روش استفاده کنید.

برای آرایش صورت دخترانه با چه چیزی کرم پودر بزنیم؟

یکی از روش‌های قدیمی و ساده همین بوده که با انگشتان دست کرم پودر را بر روی پوست صورت پخش می‌کردیم. ولی بهترین راه برای آرایش ملایم دخترانه استفاده از اسفنج‌های آرایشی و یا بلندر آرایشی می‌باشد. با استفاده از بیوتی بلندرها می توان نقاط دور از دسترس مانند اطراف چشم را بخوبی پوشش داد زیرا دارای لبه می‌باشد که انجام این کار را برای ما راحت‌تر می‌کند و باعث می‌شود کرم پودر به صورت یکنواخت بر روی پوست صورت پخش گردد.

آرایش صورت های لک و کک
میکاپ ترند 2023

چگونه از کانسیلر و کانتور برای آرایش صورت دخترانه استفاده کنیم؟

استفاده از کانسیلر و کانتور یکی از جذاب ترین ترفندهای آموزش کامل آرایش صورت دخترانه است و جزو لوازم آرایشی جدید می‌باشد. که امروزه استفاده از آنها زیاد شده ولی هر کسی طرز صحیح استفاده از آن را نمی داند؛ خیلی‌ها این سوال برایشان پیش می آید که آیا کانسیلر همان کانتور است. خیر هر کدام کارایی جداگانه‌ای دارند.

کانسیلر برای پوشاندن نواقص صورت مانند تیرگی دور چشم، پوشاندن لک‌های پوستی و همچنین پوشاندن چین و چروک صورت می‌باشد. در حالیکه کانتور برای پوشاندن معایب صورت و زاویه‌دار کردن آن می‌باشد.

به عنوان مثال می‌توان بینی را کوچکتر نشان داد، یا گونه‌ها را برجسته‌تر کرد. یکی از ترفندهای آرایش صورت لاغر، استفاده از کانتور است. شما با استفاده از کانتور رنگ تیره می‌توانید کاری کنید که صورت‌تان تپل‌تر بنظر برسد. پیشنهاد میکنم لیست قیمت محصولات تراست را مشاهده فرمایید.

میکاپ ترند 2023
آرایش صورت دخترانه 2023

چند نوع کانسیلر داریم و کاربرد آنها برای میکاپ دخترانه به چه صورت است؟

برای استفاده از کانسیلر ابتدا باید نوع کانسیلر خود را انتخاب کنید. زیرا انواع کانسیلر موجود می‌باشد؛ که بدین صورت می باشد.

  • کانسیلر مایع
  • کانسیلر استیکی
  • کانسیلر پودری
  • کانسیلر کرمی

به عنوان مثال اگر پوست شما چین و چروک بیشتری دارد، بهتر است از کانسیلر مایع استفاده کنید. زیرا سبک تر هستند و بهتر چین و چروک صورت را می‌پوشاند. و یکی از ترفندهای کاربردی آرایش ملایم دخترانه در استفاده از کانسیلر برای پوشاندن جای جوش و لک ها این است که از کانسیلرهای رنگی استفاده کنید.

چطور برای آرایش صورت دخترانه ساده خط چشم بکشیم تا چشمانمان جذاب تر شود؟

یکی از مهم ترین و پر دقت ترین قسمت آموزش آرایش ساده دخترانه، کشیدن خط چشم است. چشم‌ها در زیبایی صورت تاثیر زیادی دارند و مهم ترین گزینه برای ارتباط موثر هستند. چند مدل خط چشم داریم؛ یکی خط چشم مایع و مویی است که کشیدن آن نیاز به مهارت و دقت کافی دارد. برای اینکه کار با خط چشم مویی برای ما راحت تر شود، بهتر است در ابتدای کار از خط چشم ماژیکی استفاده کنیم، زیرا کار با خط چشم ماژیکی راحت تر از خط چشم مویی می‌باشد.

 

 

کدام خط چشم برای کدام آرایش چشم دخترانه مناسب‌تر است؟

با توجه به نوع چشم‌هایتان می توانید خط چشم بکشید. یکی از ترفندهای آرایشی برای آرایش صورت دخترانه ساده برای کشیدن خط چشم این است که می توانید ابتدا با مداد چشم که کار با آن راحت تر است خط چشم خود را بکشید؛ سپس با خط چشم مویی روی آن را پر رنگ کنید.

میکاپ ترند 2023

ترفندهای کشیدن خط چشم برای میکاپ دخترانه:

  • برای چشمان ریز باید خط چشم را هم در زیر و بالای چشم بکشیم
  • برای چشمان درشت از مداد داخل چشم، برای داخل چشم و برای بالای چشم از خط چشم پهن استفاده کنیم

کدام مدل خط چشم برای آرایش ساده دخترانه بهتر است ؟

اینکه کدام خط چشم بهتر است، بسته به سلیقه شما و میزان مهارت شما دارد. خط چشم مویی در بین خط چشم‌ها زیبایی خاصی دارد ولی نیاز به مهارت دارد. بنابراین با توجه به نیاز و مهارت خود می توانید خط چشم خود را انتخاب کنید.

چطور برای میکاپ دخترانه سایه چشم بزنیم تا چشمانمان زیباتر شوند؟

برای اینکه سایه چشم مان ماندگارتر باشد، چند ترفند برای آموزش آرایش ساده دخترانه وجود دارد. یکی اینکه قبل از زدن سایه از پرایمر و یا کانسیلر استفاده کنید؛ تا ماندگاری سایه بیشتر شود. زیرا ممکن است با تعریق صورت سایه‌مان پاک شود، و یا اطراف چشم بریزد. و دوم اینکه باید از براش‌های مخصوص استفاده کنیم؛ اینجوری بهتر می‌توان به سایه چشم فرم داد.

سایه چشم چه رنگی برای آرایش ملایم دخترانه مناسب است و چجوری با لباسمان ست کنیم؟

برای اینکه بدانیم سایه چشم چه رنگی خوبه به ی سری نکات بستگی دارد. مثلا می‌توانیم با توجه به رنگ و مدل لباسی که می پوشیم انتخاب کنیم. البته بعضی ها با رنگ چشمانشان ست می‌کنند و بعضی ها با رنگ لباسشان. برای لباس‌های شب با رنگ تیره، سایه چشم ترکیبی، مشکی طلایی خیلی زیباست و جلوه ای خاص به چشمان شما می‌بخشد.

ترفندهای رژلب زدن برای آرایش صورت ساده دخترانه

رژلب جزو لوازم آرایش صورت کلاسیک و اولیه برای آرایش لب می‌باشد. که در کیف آرایش هر خانمی پیدا می‌شود. بعضی‌ها رژلب را براساس رنگ لب انتخاب می کنند، و بعضی‌ها هم براساس رنگ لباس خود، ولی انتخاب رنگ رژلب کاملا سلیقه‌ای است و بنظر من باید رنگی را انتخاب کنید که بیشتر به چهره شما می‌آید. و رنگ صورتی مناسب برای آرایش صورت دخترانه صورتی می باشد.

همچنین میتوانید در فروشگاه محصولات تراست ، تمام محصولات این برند را مشاهده نمایید.

 

رژلب های حرفه ای
میکاپ ترند 2023

 

چند ترفند برای رنگ رژ لب که لب‌های شما را پهن تر نشان می‌دهد:

ترفندهایی برای رژلب زدن وجود دارد؛ مثلا کسانی که لب‌های باریکی دارند و می‌خواهند لب‌هایشان درشت تر بنظر برسد.

  • استفاده از خط لب همرنگ رژلب 
  • استفاده از رژلب هایی رنگ روشن
  • استفاده از رژلب‌های شاین دار در وسط لب
  • استفاده از برق لب بر روی رژلب

و برعکس برای کوچک و باریک نشان دادن لب‌ها می‌توانید از رژلب‌هایی با رنگ تیره استفاده کنید. اگر لب‌های خشکی دارید می توانید قبل از زدن رژلب از ماسک و یا اسکراب لب استفاده کنید؛ ولی اگر زمان کافی برای اینکار را ندارید می‌توانید از بالم لب استفاده کنید، و بعد از آن از رژلب استفاده کنید. الزاما آرایش ساده دخترانه به این معنی نیست که نتوانیم از رژلب های رنگ روشن استفاده کنیم.

 

میکاپ دخترانه مجلسی
میکاپ دخترانه مجلسی 2023

 

جمع بندی و نتیجه گیری

ما متوجه شدیم برای اینکه زیباتر و جذاب تر بنظر برسیم ترفندهای آرایشی پرکاربرد برای آرایش صورت دخترانه وجود دارد. که برای هر کدام از مراحل آرایش صورت باید این ترفندها را انجام دهیم ولی قبل از هر چیز باید بدانیم که باید از لوازم آرایش، با کیفیت و اورجینال استفاده کنیم. بنابراین باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنیم، فروشگاه اینترنتی بانه لوکس ارائه دهنده محصولات اورجینال می‌باشد؛ که با مناسب ترین قیمت می‌توانید خریداری کنید.

 

24 دیدگاه برای “آرایش صورت دخترانه 2024 + 15 ترفند برای جذابتر شدن

دیدگاهتان را بنویسید